نوشته شده توسط : zwembril


:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا ، 'محمد مهدی فداكار ' شبانگاه چهارشنبه پس از بازدید از مراحل اجرای این پروژه هنری به خبرنگاران گفت : صورتحساب های پیمانكاران این طرح پس از 15 روز حسابرسی و بدون تاخیر پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه 70 مراحل اجرای این طرح اجرا شده است ، ادامه داد: اعتبار برای ساخت و تجهیزات تالار فرهنگی و هنری مرحوم كردان ساری تامین شده و بدون هیچ گونه تاخیری پرداخت خواهد شد.

معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علت تاخیر در اجرای تالار های فرهنگی و هنری كشور را كمبود اعتبار عنوان كرد و بیان داشت: با پیگیری استاندار و اداره كل ارشاد مازندران و خواست وزارتخانه تالار ساری بدون محدودیت مالی باید به اتمام برسد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم مازندران در تاخیر اجرای این طرح مهم ، اظهار داشت: این تالار با استانداردهای بین المللی ساخته خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر كیفی سازی پروژه های فرهنگی تاكید كرد و گفت: پروژه های تالار مركزی در دیگر استان ها با پیشرفت فیزیكی 30 درصدی همراه است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرح، مطالعه و احداث 15 باب تالار مركزی در 15 مركز استان اشاره و خاطر نشان كرد: پیش بینی می شود تالار مركزی شهرهای قم، ساری، یاسوج، اراك، رشت، یزد، كرمان و ارومیه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فداكار از آغاز عملیات اجرایی كتابخانه مركزی ساری به عنوان دیگر پروژه ملی مهم مركز استان مازندران در اواخر خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: مناقصه انتخاب پیمانكار این طرح انجام گرفته است.

حجت اسلام 'عباسعلی ابراهیمی' مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز به اهمیت ساخت این تالار در ساری اشاره كرد و گفت: انجمن های مختلف فرهنگی و هنری استان با مشكل فضای مناسب مواجه هستند.

وی با بیان اینكه دغدغه اصلی مسوولان و هنرمندان مازندران بهره برداری از تالار بزرگ مرحوم كردان ساری است ، بیان داشت: تاخیر در اجرای این طرح با افزایش هزینه ها همراه خواهد بود كه به نفع دولت و جامعه نیست .

ابراهیمی بیان كرد: با تامین اعتبار ، پیش بینی می شود این طرح در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

تالار مركزی مرحوم كردان ساری در فضای عمومی سه هزارو 200متر مربع شامل سه سالن كه یك سالن آن 800 نفره و دو سالن 200 نفری، سالن مخصوص كودكان ، كتابخانه ، نگارخانه ها و اداری است.

عملیات اجرایی این مجتمع در سال 1386 با كلنگ زنی آغاز شد .ك/3

2585/402



:: برچسب‌ها: سفید , حیوانات , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

روزنامه های امروز صبح تهران از لغو مصاحبه تلویزیونی زنده احمدی نژاد خبر داده اند که قرار بود برای اعلام فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها برگزار شود و از زبان نمایندگان مجلس اعلام داشته اند که برای چنین کاری نیاز به مصوبه مجلس هستند. کاری که دولت اعتقادی به آن ندارد.

ابراز نگرانی از گرانی، وضعیت سینما، از دیگر مطالب این روزنامه ها که همچنان در تعلق جزایر سه گانه خلیج فارس به ایران می نویسند و جمهوری اسلامی را برنده مذاکرات هسته ای می دانند و غرب را در حال عقب نشینی توصیف می کنند

صفحه اول شرق

عکس مسعود حسینی برنده جایزه پولیتزر - روزنامه شرق

لغو مصاحبه، فاز دوم و مسابقه برای گرانی

"لغو مصاحبه تلویزیونی دیشب احمدی نژاد" تیتر اول شرق است، ابتکار نوشته "لغو ناگهانی مصاحبه مطبوعاتی احمدی نژاد" و اعتماد از "علت لغو گفتگوی احمدی نژاد" خبر داده است.

اعظم ویسمه در شرق نوشته چند ساعت قبل از آنکه قرار بود احمدی‌نژاد در تلویزیون، حاضر شود معاون اول رییس‌جمهوری خبر داد «دستور رسمی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را دکتر احمدی‌نژاد صادر خواهد کرد.»

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در خبری اعلام کرد گفت‌وگوی تلویزیونی سه‌شنبه‌شب رییس‌جمهوری با مردم که قرار بود پس از خبر ۲۱ از شبکه اول سیما انجام شود به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش این روزنامه محمدرضا رحیمی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص اعلام جزییاتی از نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، تنها به این جمله که «همه را آقای رییس‌جمهور اطلاع خواهند داد» بسنده کرد. در واقع به نظر می‌رسد بیان این جمله از سوی رحیمی ساعاتی قبل از حضور احمدی‌نژاد در رسانه ملی برای سنجیدن فضا با توجه به مخالفت‌های شدید مجلس بوده است.

اعتماد نوشته دیگر برای اصحاب رسانه عادی شده که حضور احمدی‌نژاد در برنامه زنده تلویزیونی در دقیقه نود لغو شود. این ‌بار در حالی که روز دوشنبه از سوی دفتر رییس‌جمهور اعلام شد محمود احمدی‌نژاد شب سه‌شنبه بعد از اخبار ساعت ۲۱ سیما در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا خواهد کرد، بار دیگر چند ساعت مانده به گفت‌وگوی رییس دولت با مجریان صدا و سیما، اعلام شد احمدی‌نژاد در قاب جعبه جادویی ظاهر نمی‌شود.

این چندمین بار است که حضور احمدی‌نژاد در یک برنامه زنده تلویزیونی با مشکلاتی همراه شده است؛ آخرین بار در ۲۷ شهریورماه و در آستانه سفر احمدی‌نژاد به نیویورک بود که به یک‌باره اعلام شد رییس‌جمهور به دلیل فشردگی برنامه‌هایش امکان شرکت در گفت‌وگوی تلویزیونی را ندارد.

اعتماد درگزارشیبا عنوان "آزمون دموکراسی در هرم سبز" نوشته در محیطی کاملا مبتنی بر مخالفت و موافقت آرام، طرح علی مطهری برای پاسخگو کردن رییس‌جمهور به سوال‌های مجلس و امکان استیضاح در صورت عدم پاسخگویی در حال پیش رفتن است در مجلس. مخالفان می‌گویند نکنیم کاری را که اگر مجلسی مثل مجلس ششم در کشور برقرار شد یک رییس‌جمهور اصولگرا گرفتار شود با این طرح؛ ‌اما آن طرف موافقان می‌گویند چون هراس داریم یکی از همین نمایندگان کنونی بشود رییس‌جمهور آینده و نقض قانون مستمر باشد به شیوه کنونی، باید یک قانون داشت تا رییس‌جمهوری که هم نقض قانون می‌کند و هم پاسخگو نیست بتواند با استیضاح متوقف شود.

به نوشته این روزنامه مخالفان کلیات طرح اصلاح روند سوال و استیضاح رییس‌جمهور معتقد بودند این اصلاحیه باعث ایجاد تنش‌ها اجتماعی و دامن زدن به اختلافات قوا می‌شود اما موافقان آن تاکید می‌کردند که با این اصلاحیه رییس‌جمهور در مقابل ملت پاسخگو خواهد شد و مجلس هشتم موظف به این اصلاح است.

صفحه اول اعتماد

راست و چپ انتخابات - دو وزیر پیشین - صفحه اول اعتماد

پیروزی بر غرب، بر همسایگان و در دور زدن تحریم ها

"حضور نمایندگان ۴۴ کشور جهان در نمایشگاه صنایع نفت ایران" عنوان اول جوان است، "هشدار مجلس به گستاخی امارات" خبر اصلی رسالت است و کیهان از "موج جدید جابه جائی قدرت در کشورهای حاشیه خلیج فارس" نوشته است.

مهدی فضائلی درسرمقاله رسالت و در پاسخ این که مذاکرات هسته ای چرا مثبت خوانده می شود نوشته این مذاکرات از سوی ایران به دلایل متعددی مثبت ارزیابی شد؛ از جمله اینکه بدون کوچک‌ترین عقب‌نشینی از مواضع کشورمان در موضوع هسته‌ای و بدون خدشه‌ای به اقتدار ملت بزرگ ایران، طرف دیگر مذاکره حاضر شد مطابق حقوق مصرح در NPT با ایران روبه‌رو شود، چون ۱+۵ پذیرفت در برابر هر اقدام جمهوری اسلامی ایران، اقدام مثبتی را انجام دهد؛ علت دیگر فاصله گرفتن غربی‌ها از ادبیات تعلیق بود.

به نوشته این مقاله غربی‌ها چاره‌ای جز برخورد مثبت در این مذاکرات نداشتند، چراکه نخست شرایط داخلی ۱+۵ شرایط ویژه‌ای است و اعضای آن در حداقل همگرایی به سر می‌برند. و در عین حال در صورت عدم برخورد مثبت باید روند مذاکرات را به سمت حادتر شدن می‌بردند که نه‌تنها در این باره وفاق نداشتند، بلکه پس از آن گزینه‌ای هم نداشتند. و سوم اینکه غرب می‌داند خواسته‌هایش غیرقانونی و اعمال فشار در مورد ایران تاکنون ناموفق یا حتی همراه با زیان‌های بسیار بوده است.

در انتهای سرمقاله رسالت آمده که هرچند رویکرد جدید ۱+۵ را نمی‌توان به راحتی تغییر راهبرد دانست، اما قطعا حداقل در این مرحله عقب‌نشینی از مواضع نابخردانه گذشته است و انتظار می‌رود ولو در سطح تاکتیک ادامه یابد و شرایط را برای خود دشوارتر نسازد. به هر حال از هر جایی می‌توان جلوی ضرر را گرفت. اما نکته بسیار قابل توجه در این مذاکرات، توجه ویژه به فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرمت ساخت و استفاده از سلاح اتمی بود.

چه خبر از لیبی

عباس عبدی در مقاله ای در اعتماد پرسیده سال گذشته این موقع را به یاد دارید؟ مهم‌ترین خبر رسانه‌های منطقه و جهان چه بود؟ لیبی، قذافی، سیف‌الاسلام، ناتو، طرابلس، مصراته، انقلابیون، جنایت، کشتار و... ولی امسال هیچ خبری از لیبی نیست. گویی که آنجا در امن و امان است، نه کشتاری هست و نه ناامنی. رفاه برقرار شده، حکومت مشغول انجام کارها شده، سرهنگ و فرزندانش یا در زیر خاک دفن‌اند، یا در زندان‌اند یا در خارج به انتظار سرنوشت شوم خود نشسته‌اند و پرونده چهل و چندساله استبداد برای همیشه بسته شده است.

روزنامه جوان

مذاکرات هسته ای: کارتون حسین کشتکار در جوان

به نظر این جامعه شناس وقتی واقعیت را از دریچه رسانه می‌بینیم، جز این نتیجه‌یی نمی‌توان گرفت زیرا بسیاری از رسانه‌ها نه انعکاس‌دهنده واقعیت که تولیدکننده آن هستند. در حالی که این حق همه مردم جهان است که بدانند در پی مجموعه اقداماتی که در لیبی انجام شد و آن را بهار عربی نامیدند، وضع مردم و رضایت آنان چگونه شده است؟ مردم باید بدانند اگر این تجربه مفید و مثبت بوده، آنان هم از آن پیروی کنند، وگرنه احتیاط کنند.

مقاله اعتماد تاکید دارد در جریان لیبی، شبکه الجزیره نه‌تنها جزو جریان مخالف رسانه‌یی محسوب نمی‌شد، بلکه به طور کامل همراه با این جریان بود. ولی سایر شبکه‌های تلویزیونی و خبری (از جمله شبکه‌های ایران) که می‌توانستند جریان اطلاع‌رسانی متفاوتی را پوشش دهند، آنقدر غیرحرفه‌یی هستند که معلوم نیست حضورشان در درک بهتر از واقعیت لیبی کمک کند. به همین دلیل است که چشم امیدمان باید به تک‌گزارش‌های روزنامه‌نگاران مستقلی باشد که در چنین شرایطی بتوان به معنای واقعی مستقل و روشنفکر بماند و از حقیقت دفاع کند. آن وقت به یاد روزنامه‌نگاران ایران افتادم که برای گرفتن ۲۰۰ دلار هدیه رییس دولت که از پول همین ملت هم هست، خود را به آب و آتش می‌زنند و گواهی عدم سوءپیشینه تهیه می‌کنند! آیا بعد هم باید منتظر باشیم که رسانه چنین روزنامه‌نگاری ما را از حقیقت جامعه و جهان آگاه کند! روشن است خانه‌یی که بر این آگاهی بنا شود، از خانه عنکبوت هم سست‌تر خواهد بود.

مسابقه مجلس و دولت بر سر گرانی

روزنامه جمهوری اسلامی از قول رییس مجلس نوشته "دولت بدون اجازه مجلس حق آغاز مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها را ندارد"، "فرمان اجرای فاز دوم هدفمندی صادر می‌شود" در صدر اخبار جهان صنعت آمده، "واکنش بازار به تحویل سکه ها" تیتر اول دنیای اقتصاد است و مردم سالاری از "افزایش ۲۰۰ هزار نفر به تعداد بیکاران" خبر داده است.

علی شمس‌اردکانی درمقاله اعتماد نوشته معاون اول رییس‌جمهور خبر داده که رییس‌جمهور در گفت‌وگویی تلویزیونی رو به روی مردم می‌نشیند و زمان اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را اعلام خواهد کرد، اما به نظر من در فاز اول هدفمندسازی سرمایه‌های خرد به مصرف خانواده‌ها رسید که جبران آن برای اقتصاد بسیار سخت خواهد بود و مهم‌ترین مشکلی که به وجود خواهد آمد این است که با وجود از بین رفتن سرمایه‌ها، دولت چگونه می‌خواهد برای اشتغالزایی در کشور سرمایه‌گذاری کند؟

نویسنده اقتصاددان این مقاله مثال زده فرض کنید کشاورزی می‌خواهد زمینی را تبدیل به گندمزار کند. یکی از ملزومات تحقق و به ثمر رسیدن این مزرعه آن است که زارع بتواند آب مورد نیاز مزرعه خود را تامین کند. کشاورز با سیاست‌هایی چون زدن سد و ذخیره‌سازی آب در آب انبارها سعی می‌کند شرایط را برای تحقق اهداف خود آماده‌سازی کند و این ذخیره‌سازی آب نوعی سرمایه‌گذاری کشاورز مثال ما محسوب می‌شود. اما اگر این کشاورز آب را به جای ذخیره‌سازی و انباشتن، روانه زمین‌های لم‌یزرع یا کویر کند، سرمایه‌اش را بر باد داده است و کشت او به ثمر نخواهد نشست.

به نظر مقاله اعتماد رفتار دولت در فاز اول مشابه رفتار دوم مثال است. یعنی دولت سرمایه‌های تجمیع شده را که باید در بخش‌های مختلف هزینه می‌کرد تبدیل به یارانه نقدی کرده و به خانواده‌ها داده است، بنابراین در فاز اول هدفمندسازی حاصل مثبتی به دست نیامد.

فرشاد مومنی درمقاله ای در شرق از انتشار گزارش ۲۲ بندی وزارت اقتصاد از وضعیت متغیرهای کلان اقتصاد ملی در سال ۸۹ خبر داده که پدیده جدیدی است. به‌خصوص آنکه در مقدمه گزارش تعهدی نسبی بر استمرار این کار و انتشار به موقع آن هم آمده است. اما با این وجود نکاتی در این گزارش وجود دارد که ارزش فکرکردن درباره آنها و بحث در زمینه مطالب مطرح‌شده را قابل تصور می‌سازد.

برای مثال در بند اول گزارش که درباره کشورهای توسعه‌یافته سخن رانده شده تصریح دارد که در آن کشورها اعمال سیاست‌های انبساطی مالی طی سال‌های اخیر پرهزینه بوده و ازجمله تجربه شکل‌گیری جمع بالایی از بدهی خارجی و کسری بودجه شده است. اما در متن گزارش هیچ اشاره‌ای درباره آثار بی‌سابقه‌ترین و افراطی‌ترین انبساط‌های مالی تجربه‌شده در کشورمان طی سال‌های اخیر نشده است. ارزش بی‌سابقه تجارت پول در کشور به طوری است که در ده سال ۸۰ تا ۸۹ تعداد بانک‌ها بیش از سه برابر شده‌اند و تعداد تقاضای مربوط به تاسیس بانک‌های جدید سه برابر بانک‌های موجود است.

نویسنده اقتصاددان تاکید کرده بهتر بود توضیح داده شود رشدهای ادعایی برای کشاورزی و صنعت که از یک‌سو در سال ۸۹ در معرض بحران نقدینگی قرار داشته است و از سوی دیگر فشارهای طاقت‌فرسایی را از طریق افراط در آزادسازی واردات تجربه می‌کرده‌اند چگونه حاصل شده است. ضمنا آنکه از همان اولین ماه طرح شاخص هزینه‌های تولید کننده در کشور بیش از ۳۰ درصد رشد را نشان می‌داد و این تا زمانی که شاخص مزبور در سایت بانک مرکزی قابل مشاهده بود همچنان به صورت فزاینده استمرار داشت.

اقتصاد ساخت چین جام جم

اقتصاد ساخت چین: سعید صادقی در جام جم

حذف ۴ صفر از آمار بیکاران

محمدحسین روانبخش درمردم سالاری نوشته مسئولان جان بر کف و افتخار آفرین دولتی ، سال گذشته تلاش زیادی کردند تا داستان حذف ۴ صفر از پول ملی را برای مردم جا بیندازند. مثلا در این راه سایت بانک مرکزی مسابقه گذاشت و نظر سنجی کرد و...! اما با کمال تاسف ،آن طور که باید و شاید این قضیه جدی گرفته نشد. همان روزها این سوال در بسیاری از اذهان شکل گرفته بود که دلیل این همه تلاش و زحمت بیش از اندازه و خستگی ناپذیر دولت چیست ؟ و چرا باید داستان حذف ۴ صفر که مسلما به عمر باقی مانده دولت فعلی نمی‌رسد، این همه فداکارانه مورد توجه قرار می‌گیرد؟!

به نظر طنزنویس این روزنامه حالا، با پایان یافتن سال۹۰ ، کم-کم همه دارند جواب سوال خود را می‌گیرند و متوجه می‌شوند که دامن زدن به حذف ۴ صفر، برای دولت پرتوان ، ضروری و واجب‌تر از نان شب بوده است. مثلا دولتمردان پارسال تا جایی که نفس مبارکشان اجازه می‌داد از ایجاد ۲.۵ میلیون شغل سخن گفتند؛ آن هم در شرایطی که چنین داستانی حتی به درد فیلمهای علمی تخیلی هم نمی‌خورد! سخن دیگرمسئولان پرتوان این بود که ظرف دو سال بیکاری ریشه کن می‌شود اما سال ۹۰ که تمام شد، آمارهای خود دولت که کمی تا قسمتی در راستای مسئولان محترم است، حرف دیگری می‌زد! بر اساس خبرها، مرکز آمار ایران نرخ بیکاری سال ۹۰ را معادل ۱۲.۳ درصد اعلام کرد.

طنز مردم سالاری به این جا می رسد: با این شرایط ، دولتمردان پرتوان با این سوال مواجه می شوند که چه جوری با افزایش تعداد بیکاران ، بیکاری ریشه کن می شود؟! خیلی متین ومعقول به مردم شریف، اعلام کند که دولت، خود فداکاری کرده و داستان حذف ۴ صفر راجلوتر از مردم اجرا کرده است و به این ترتیب آن وعده ایجاد ۲.۵ میلیون شغل، با توجه به حذف ۴ صفر، در واقع تبدیل می شود به ایجاد ۲۵۰ عدد شغل !

برای ورشکست کردن سینما

علیرضا داوود نژاد درمقاله ای در اعتماد درباره سینمای ایران نوشته امکان ندارد افراد، اشخاص و گروه‌هایی که کسب و کار آنان در حوزه تولید فیلم ایرانی است، با موضوع بایکوت فیلم‌های دارای پروانه نمایش مخالف نباشند. کسانی که فیلم‌های پروانه نمایش‌دار ایرانی را بایکوت می‌کنند معمولا متعلق به جریانی هستند که چندان علاقه‌یی به تولید فیلم در ایران ندارند و ترجیح می‌دهند به جای تولید‌کننده بودن، واردکننده باشند و این جریانات از هر بهانه‌یی برای ضربه زدن به تولید فیلم‌های ایرانی و تولیدکنندگان استفاده می‌کنند.

به نظر این نویسنده و فیلمساز: مساله کیفیت بهانه است؛ این بهانه است چون اصولا واردات فیلم در شرایطی که قوانین کپی‌رایت وجود نداشته باشد، در ممالک شبیه ما بی‌دردسرتر از تولید داخلی است. جریانی هست که سال‌هاست سعی می‌کند زیرساخت‌های لازم و فضای مورد نیاز را برای چنین روزگاری فراهم کند؛ روزگاری که منجر به تقویت هرچه بیشتر سانسور شود و این تقویت سانسور به ذلیل‌تر شدن فیلم‌های ایرانی بینجامد و سینمای ایران را به سمت رکود، رخوت و ورشکستگی اقتصادی هدایت کند تا آنها بهانه بیشتری بیاورند برای اینکه نمایش فیلم خارجی منطقی‌تر از تولید فیلم داخلی است.

فقط میدان پاستور ایستگاه دارد

پوریا عالمی ستون کاناپه اعتماد را امروز برده روی پشت بام، ولو شده‌ روش، با دوربین وضعیت را رصد می‌کند وضعیت دوچرخه ها و اتوبوس ها و هواپیماها را می بیند هر کدام از دیگری بهتر. در بخش اتوبوسی‌هاککک

مردم توی خط ویژه برای اتوبوس دست تکان دادند، اما اتوبوس نگه نداشت و با سرعت گذشت. یک روز گذشت، دو روز گذشت، یک سال گذشت، چهار سال گذشت و از اتوبوس خبری نشد... وقتی اتوبوسی که چهارسال پیش رفته بود چهارسال بعد برگشت هنوز مردم توی ایستگاه منتظر بودند، باز هم دست تکان دادند. اتوبوس نگه داشت. مردم خواستند سوار شوند، راننده آمد پایین و گفت: «از ساعت چند اینجایید؟ ده؟ نه؟ هشت؟ هفت؟ شش؟ پنج؟ کی خسته‌س؟»

مردم گفتند: «ای آقا. چهارساله وایسادیم. کجای کاری؟ در را بزن سوار شویم، مردیم از خستگی و گشنگی و تشنگی و بیکاری و تورم و چیزهای دیگر»

در پایان این بخش از کاناپه آمده: راننده گفت: «این اتوبوس نمی‌کشد... نفس ندارد... بنزین هم که سهمیه‌بندی شده... همین جا وایسید تا من بروم نفت و بنزین را خودکفایی کنم و بیام... نروید ها... وایسید...» و پاش را گذاشت روی گاز و رفت. وقتی اتوبوس رفت، مردم دیدند روی شیشه‌ی عقب اتوبوس تابلو زده: «اتوبوس کابینه / فقط میدان پاستور ایستگاه دارد / بین راه نمی‌ایستد / بروید کنار باد بیاید.»

کارتون روز

کارتون سپیده انجم روز، از شرق

کارتون سپیده انجم روز، در روزنامه شرق



:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی در روز چهارشنبه حاكی است : جزئیات نحوه واگذاری واحدهای یادشده به متقاضیان مسكن بعد از جمع‌بندی و تصویب، از طریق وزارت راه‌وشهرسازی یا سازمان مسكن و شهرسازی استان تهران به صورت فراخوان یا اطلاعیه رسمی اعلام می‌شود، اما تا آن زمان هر نوع ادعا درباره فروش مسكن‌ویژه، غیرمعتبر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است ، فراخوان سازمان مسكن وشهرسازی استان تهران به سازندگان برای ساخت 10 هزار واحد مسكونی در تهرانسر بوده و هنوز درباره نحوه فروش یا واگذاری آنها به متقاضیان مسكن، دستورالعملی نوشته نشده است.

در حال حاضر هیچ نهاد دولتی یا خصوصی مجوزی برای فروش ' مسكن‌ویژه ' ندارد و تهرانی‌ها باید از پرداخت پول به شركت‌هایی كه ادعای فروش مسكن‌ویژه درتهران را دارند،خودداری كنند.

اقتصام** 1559**1601



:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و موریتانی، عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور كمتر از 300 تماشاگر آغاز شد.

تیم ملی فوتبال كشورمان موفق شد در نیمه نخست با گل های 'قاسم دهنوی' و 'كریم انصاری فرد' از سد تیم موریتانی بگذرد.

شایان ذكر است، 'محمدرضا اكبریان' از كشورمان قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: هاوایی , بارسلونا , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگارایرنا، شركت فرهنگ فیلم تهران كه به مناسبت سال نو جشنواره عكس 'بوی عیدی' را با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز در سراسر كشور برگزار می كند، اعلام كرد: نظر به درخواست بسیاری از علاقمندان عكاسی كه به دلیل بی‌اطلاعی یا مواجهه با تعطیلات نوروزی موفق به ارسال آثار خود به جشنواره نشده‌اند، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

براساس این گزارش، حضور در این جشنواره برای عكاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و هر عكاس می‌تواند حداكثر 5 قطعه عكس به صورت رنگی یا سیاه و سفید به دبیرخانه این جشنواره ارسال كند.

علیرضا كریمی صارمی، مسعود زنده روح كرمانی و سعید دستوری نیز از 10 لغایت 15 اردیبهشت 1391 داوری این جشنواره را آغاز می كنند.

به نفرات اول تا سوم برگزیده شده نیز به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی یا تجهیزات عكاسی اهدا خواهد شد.

عكاسان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره عكس 'بوی عیدی' به آدرس تهران، بزرگراه آفریقا نرسیده به چهارراه حقانی كوچه كمان شماره 25 طبقه اول ارسال كنند.

شركت كنندگان جهت حضور در جشنواره باید فرم شركت در جشنواره را از سایت www.farhangfilm.com دریافت و پس از تكمیل به همراه آثار و مدارك لازم برای دبیرخانه ارسال كنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره پیش از این آخر فروردین ماه اعلام شده بود.

فراهنگ*9173**1588



:: برچسب‌ها: اقیانوس , اتومبیل , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در ابتدای درس خارج اصول خود در مسجد 'اعظم' قم افزود: نباید تعطیلات در حوزه زیاد باشد، امروز كه شب و روز علیه تشیع كار می كنند، روحانیون باید با تلاش بیشتری پاسخگوی شبهات باشند.

آیت الله سبحانی تصریح كرد: همانطور كه امام راحل با نوشتن كتاب'كشف الاسرار'، ماهیت شیعه ستیزی نویسنده كتاب'اسرار هزار ساله' را برای مردم آشكار كرد، علما نیز ‌باید شبهاتی را كه دشمنان دین و تشیع پخش كرده و می كنند، پاسخ دهند.

وی افزود:دشمنان دین در گذشته علیه تشیع اقدامات تخریبی را شروع كردند كه یكی از آنها در زمان شیخ مفید بود، ولی وی با قلم خود كتابی نوشت كه تشیع را حفظ كرد.

استاد برجسته حوزه قم با اشاره به روایتی از نبی مكرم اسلام(ص) گفت: صدای قلمی كه علما بر روی كاغذ می كشند تا چیزی بنویسند برای خدای متعال محبوب است.

/7404/ 380/



:: برچسب‌ها: آبی , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
سد سه‌دره

ساخت سد سه‌دره در سال ۱۹۹۴ آغاز شد و در سال ۲۰۰۶ به پایان رسید و در نتیجه آن ۱۳ شهر، ۱۴۰ شهرک و ۱۳۵۰ روستا زیر آب رفتند

رسانه‌های دولتی در چین می‌گویند بیش از یکصد هزار نفر دیگر به دلیل تهدیدهای ناشی از سد سه دره باید به مکان دیگری منتقل شوند.

تهدید ناشی از رانش زمین و ریزش کناره‌های رودخانه باعث شده تا مقام‌های چینی ساکنان این منطقه را به مکان دیگری منتقل کنند.

تا کنون نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار نفر از نزدیکی‌های این سد که بر روی رود یانگ‌تسه ساخته شده، جا به جا شده‌اند.

سد روی این رود، بزرگ ترین نیروگاه برق‌آبی (هیدروالکتریسیته) دنیا به شمار می رود.

از زمان بالا آمدن آب در سد به بیشترین سطح خود در سال ۲۰۱۰، موارد رانش زمین افزایش یافته است.

گفته شده که برای ساخت این سد نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار هزینه شده است.

لیو یوان، بازرس وزارت منابع طبیعی چین به رادیوی ملی این کشور گفته است که نزدیک به یکصد هزار نفر احتمالا طی سه تا پنج سال آینده از زمین های حوالی سد منتقل خواهند شد.

آقای لیو گفته است که مقامات سعی دارند تا ۳۵۵ نقطه در حوالی سد را که با رانش زمین و سقوط سنگ رو به رو بوده اند، تثبیت کنند.

او گفته است ۵۳۸۶ نقطه خطرناک دیگر نیز زیر نظر هستند.

مایکل بریستو، خبرنگار بی بی سی در پکن می گوید سطح آب در دریاچه پشت سد بنا به فصل، کم و زیاد می شود و این موجب بی ثباتی کناره‌های رودخانه می شود.

او می گوید در بیش از یکصد نقطه، کناره های رودخانه ریزش کرده است.

مائو، رهبر انقلابی چین، رویای ساخت سد سه‌دره را داشت.

ساخت این سد در سال ۱۹۹۴ آغاز شد و در سال ۲۰۰۶ به پایان رسید. آب‌گیری آن دو سال پیش به پایان رسید که در نتیجه آن ۱۳ شهر، ۱۴۰ شهرک و ۱۳۵۰ روستا زیر آب رفتند.

دولت چین اذعان کرده که برای افرادی که مجبور به ترک خانه های خود شده اند، کار چندانی نکرده است.



:: برچسب‌ها: شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

' سیدمهدی احمدی ' روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری كنگره به خبرنگار ایرنا گفت: این كنگره با هدف بررسی آخرین یافته های علمی در زمینه درمان های باروری و ناباروری در جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مشكلات مربوط به ناباروری، انواع بیماری ها و اختلالات ژنتیك، جنسی، هورمونی، جنینی و موارد مشابه همواره از مهم ترین مشكلات زوج های جوان و جوامع در دنیاست.

وی اظهاركرد: خوشبختانه در سایه پییشرفت های علمی و تخصصی پزشكان و متخصصین ایرانی در حال حاضر تمام زوج های نابارور می توانند در داخل كشور درمان شوند.

احمدی خاطرنشان كرد: درمان ناباروری در ایران قابل مقایسه با دنیا و كشورهای پیشرفته است و پذیرای تعداد قابل توجهی از زوجهای نابارور از كشورهای همجوار در ایران هستیم.

وی یكی از شاخص های اصلی ناباروری را عوامل محیطی عنوان كرد و گفت: تاثیر امواج به خصوص استفاده از موبایل در هنگام خواب در اتاق خواب و غذاهای آماده، فست فودها و كنسروها را ازعوامل ناباروری می باشند.

سومین كنگره بین‌المللی باروری و ناباروری در ایران با همكاری دانشگاه علوم پزشكی تبریز و انجمن باروری و ناباروری تا اول اردیبهشت ‌ماه در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

6120/587



:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

استادیار جراحی عمومی و لاپاراسكوپی دانشگاه علوم پزشكی مشهد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این عمل جراحی بر روی یك بیمار 60 ساله مبتلا به سرطان مری با موفقیت انجام شد.

دكتر 'علی جنگجو' با بیان اینكه سرطان مری یكی از سرطان های شایع در كشور به شمار می رود، گفت: در روشهای قبلی درمان این سرطان برای جراحی و برداشتن توده های سرطانی، برش های وسیعی در نواحی شكم، قفسه سینه و گردن بیمار انجام می شد.

عضو مركز تحقیقات جراحی سرطان دانشگاه علوم پزشكی مشهد افزود: در روش لاپاراسكوپی با ایجاد چند سوراخ به ابعاد بین پنج تا 10 میلیمتر در جدار شكم و گردن بیمار، توده سرطانی با موفقیت جداسازی و خارج می شود.

جنگجو اظهار داشت: در روش لاپاراسكوپی كه یكی از روشهای نوین و كم تهاجمی می باشد، شكم بیمار باز نشده و آزاد سازی معده و مری به وسیله دستگاه انجام می شود.

وی كاهش عفونت ناشی از برش های بزرگ بر روی شكم ، افزایش سرعت بهبود بیمار، كاهش زمان بستری و كاهش هزینه های درمانی را از جمله مزایای روش لاپاراسكوپی برشمرد./2

7487/664/330



:: برچسب‌ها: اسپانیا , فیلم , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'بهمن دری' روز چهارشنبه در بازدید خبرنگاران از روند ساخت و ساز مصلای امام خمینی(ره)، محل برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب اخبار خوشی از حوزه كتاب داد.

دری اظهارداشت: بحث معافیت مالیاتی كتابفروشی ها تبدیل به معضلی شده بود كه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نبود، بر اساس مصوبه سال 80 بند ل ماده 139، همه مراكز مطبوعاتی، فرهنگی و هنری ، موسسات انتشاراتی و كتابفروش‌هایی كه با مجوز وزارت ارشاد فعالیت می‌كنند؛ بایستی از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

دری با بیان اینكه این اقدام تا به امروز اتفاق نیافتاده است خاطر نشان كرد: پیگیری‌های مضاعفی از اسفند ماه تاكنون صورت گرفته و طی عملیاتی از صدر تا ذیل، مشكلات در قالب یك بسته پیشنهادی از طریق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ریاست جمهوری پیشنهاد شد كه با دستور ایشان نیاز به استفساریه در مجلس شورای اسلامی و طرح در كمیسیون فرهنگی ندارد.

وی اضافه كرد : بر این اساس كتابفروشی ها و حتی كسانی كه لوازم التحریر می فروشند و كار فرهنگی انجام می دهند از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

* اختصاص یك میلیارد تومان دیگر برای خرید كارت كتاب دانشجویی

وی در ادامه از تخصیص یك میلیارد تومان اعتبار دیگر برای خرید كارت كتاب الكترونیكی كتاب دانشجویان خبر داد و افزود: با توجه به اتمام ثبت نام دانشجویان جهت خرید بن كارت ها و به منظور ارائه خدمات بیشتر این مبلغ را تخصیص دادیم.

رییس نمایشگاه كتاب تهران گفت‌: اعتبار دو میلیارد تومان قبلی برای ثبت نام 100 هزار دانشجو اختصاص داده شده بود كه با افزایش این مبلغ 50 هزار دانشجوی دیگر در سایت ثبت نام كنند.

* قیمت كاغذ در سه ماهه آینده 20 درصد كاهش می یابد

معاون فرهنگی ارشاد از كاهش 20 درصدی قیمت كاغذ در سه ماهه آینده و ثبات آن درمدت شش ماه خبر داد و گفت‌: با توجه به مساله گرانی كاغذ هماهنگی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفته و عملیاتی برای پیشگیری آن طراحی شده است.

وی با بیان اینكه تمامی تلاش ما ایجاد ثبات در قیمت كاغذ است،‌افزود: هنوز كاغذی با ارز وارد كشور نشده كه بحث گرانی آن مطرح شده است.

دری تصریح كرد كه مذاكراتی با كارخانه‌های كاغذ مازندران و كارون صورت گرفته كه درسال حمایت از تولید ملی، تولیدات خود را افزایش دهند. بخشی از این عملیات خرید سهام برای افزایش تولیدات داخلی است كه تاثیر خوبی در حوزه كاغذهای داخلی و خارجی دارد.

وی گفت : تدابیری نیز برای كسانی كه كار دلالی گری و واسطه گری در عرصه كاغذ را انجام می دهند واقدام به ورود وخروج كاغذ می كنند، خواهد شد.

* قیمت كتاب ها متعارف باشند؛ خارج از عرف تخلف محسوب می شود

دری با بیان اینكه افزایش قیمت در حوزه نشر بین الملل تخلف محسوب می شود؛ افزود: به دلیل افزایش تقاضای برخی كتب عربی و لاتین در حوزه نشر بین الملل، برخی ناشران اقدام به افزایش قیمت كتابهای خود كرده اند كه به هیچ عنوان خارج از قیمت متعارف را نمی پذیریم.

وی گفت: این افزایش قیمت یكی از مولفه های تخلف محسوب می شود و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

به گفته دری برخی ناشران داخلی در تلاش بودند بر روی قیمت قدیمی كتب خود برچسب جدید قیمت نصب كنند كه تخلف محسوب می شود و كمیته نظارت بر ناشران نیز با آن برخورد و غرفه ناشران تعطیل خواهد شد.

وی با تاكید براینكه نمایشگاه برای خرید تازه های نشر با قیمت متعارف است، گفت : نمایشگاه باید بستر خوبی برای عرضه كتاب باشد.

* خبرنگاران حاضر در نمایشگاه بن كارت الكترونیك خرید كتاب دریافت می كنند

معاون فرهنگی ارشاد به اختصاص بن كارت خرید الكترونیكی كتاب و بن كاغذی برای خبرنگارانی كه رویدادهای خبری نمایشگاه را پوشش می دهند اشاره كرد و افزود‌: هنوز اعتبار آن مشخص نشده و این موضوع علاوه بر تقدیر از 9 رسانه و خبرنگار فعال در نمایشگاه است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 13 تا 23 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

فراهنگ**9266**1630



:: برچسب‌ها: رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ،' دیدیه زوكورا ' بازیكن افریقایی تیم ترابوزان اسپور تركیه ، ' امره بولوزواوغلو ' ملی پوش تیم فنر باغچه را به ایراد سخنان نژاد پرستانه علیه خود متهم كرده بود.

' زوكورا ' یكشنبه شب پس از دیدار تیم های فنرباغچه و ترابوزان اسپور در گفت وگو با خبرنگاران گفت : بولوزواوغلو در طول بازی از كلمات بسیار زشت و نژاد پرستانه علیه استفاده كرده و او را ' سیاه كثیف ' خوانده است.

وی افزود: این شرم آور است كه بولوزواوغلو همچون گذشته در مقابل بازیكنان سیاه پوست از الفاظ نژاد پرستانه استفاده می كند ، این سخنان اهانت به مردم قاره افریقاست.

بولوزاوغلو زمانی كه در تیم نیوكاسل انگلیس نیز بازی می كرد ، از الفاظ نژاد پرستانه علیه یكی از بازیكنان افریقایی این تیم به نام ' یوبو ' استفاده كرده بود.

این بازیكن افریقایی اظهارداشت : بولوزواوغلو به زبان انگلیسی در طول بازی به من اهانت می كرد كه به هیچ وجه نمی توان از آن گذشت.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تركیه در صورت مسجل شدن توهین بولوزواوغلو علیه زوكورا ، این بازیكن تیم فنرباغچه را به چهار تا هشت هفته محرومیت از شركت در مسابقات محكوم خواهد كرد.

خاورم **230/1647



:: برچسب‌ها: نیکون , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

'رشید خدابخش' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این سالن ورزشی كه كار احداث آن از سال 1384 آغاز شده، حدود 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی، مساحت این سالن را حدود 21 هزار متر مربع با 32 هزار متر مربع زیربنا اعلام كرد و افزود: سالن شش هزار نفری نیاز مبرم ورزش اصفهان بود و امكان برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

مدیركل اداره ورزش و امور جوانان استان اصفهان گفت: از هیات فوتبال این استان خواسته ایم تا برای افتتاحیه این سالن، برگزاری دیدار دوستانه فوتسال یكی از تیم های اصفهان با تیم های مطرح داخل یا خارج از كشور را تدارك ببینند.

7132 / 1042

1589



:: برچسب‌ها: سان , دوچرخه , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

بنا بر گزارش ایرنا، صندوق بین المللی پول در حالی‌ این پیش بینی‌ را می‌ كند كه اسپانیا بر اساس تعهدات خود به اتحادیه اروپا باید در پایان سال جاری كسری بودجه ای 3/5 درصدی و در پایان سال آینده كسری سه درصدی داشته باشد .

صندوق بین المللی امروز تصریح كرد كه این پیش بینی‌ ها را بر اساس اهداف كاهش كسری بودجه در سال جاری و انجام اقدامات ریاضتی دولت تا این زمان ، انجام داده است.

سازمان با اشاره به اعلام بودجه مالی سال جاری از سوی دولت اسپانیا گفت كه هدف جدید كاهش كسری بودجه نیاز به تقویت مالیاتی بسیار بیشتری دارد، هر چند كه اگر تصحیحات بیشتری در بودجه های مالی‌ انجام می‌ شد، امر بسیار مثبتی برای مرحله پشت سر گذاری بحران قلمداد می‌ شد .

دولت اسپانیا در چند ماهی‌ كه از گرفتن زمام قدرت در این كشور می‌ گذرد، بیشترین اصلاحات و ریاضت ها را در تاریخ اقتصادی اسپانیا انجام داده است، بطوری كه از بسیاری از كمك ها و رفاه های اجتماعی به مردم كاسته و حتی از سرمایه گذاری ها و یا ادامه بهبود های زیر ساختی در جاده ها و ساختمان سازی ها صرف نظر كرده است.

در این راستا ، برغم تبلیغات انتخاباتی خود مبنی بر اینكه مالیات ها را افزایش نمی‌ دهد و یا اینكه در بهداشت و درمان یا آزموزش وپرورش خصوص سازی نمی‌ كند، اكنون تصمیم بر این اقدامات گرفته كه علاوه بر كاهش محبوبیت دولت، موج اعتراضات مردمی در كشور را افزایش داده است.

در حالی‌ كه دولت اسپانیا در آغاز می‌ گفت كه فرمانبردار بازارها و اتحادیه اروپا نیست اما اكنون قصد دارد كه اصلاحات و ریاضت های بیشتری را انجام دهد.

اروپام **1234**1423



:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، مردم غزه در حالی که پرچم های فلسطین و تصاویر اسرا را در دست داشتند به سمت مقر کمیته جهانی صلیب سرخ راهپیمایی کردند.



:: برچسب‌ها: سیاتل , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس محسن رضایی که برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و الغرافه به ورزشگاه آمده بود در حالی که قصد ترک ورزشگاه را داشت با سؤالات متعدد خبرنگاران روبه رو شد. در همین لحظه علی کریمی موفق به گلزنی شد و رضایی مجددا به جایگاه برگشت و پس از خوشحالی با رویانیان پاسخ سؤالات خبرنگاران را داد.



:: برچسب‌ها: شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران در چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به توضیح وقایع مربوط به آبگرفتگی متروی تهران براساس مشاهدات عینی خود پرداخت و گفت: این حادثه در کانالی موازی با اتوبان کرج و به دلیل سست بودن پنل‌هایی که آب رودخانه و کانال را از مسیر مترو جدا می‌کرد، رخ داد.



:: برچسب‌ها: تابستان , روش , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در آغاز این نشست که با حضور همه عوامل هماهنگی این بازی برگزار شد، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پس از عدم برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی، پیگیر شدیم تا دیدار دوستانه دیگری را جایگزین کنیم.



:: برچسب‌ها: موسیقی , تورنتو , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش فارس به نقل از رویترز، دولت ژاپن اعلام کرد که قبل از پایان عملیات نگهداری آخرین رآکتور هسته‌ای که در حال حاضر فعال است هیچ یک از رآکتورهای دیگر روشن نخواهد شد. بنابراین ژاپن تا چند هفته بدون انرژی هسته‌ای و رآکتور فعال خواهد ماند.



:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه) زنگ آغاز جلسه علنی امروز پارلمان را به صدا درآورد تا نمایندگان مجلس بررسی گزارش کمیسیون انرژی در خصوص لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر را بعد از قرائت قرآن را در دستورکار قرار دهند.



:: برچسب‌ها: پاریس , سرگرمی , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

مصوبه دولت در سال گذشته که به بانک مرکزی حکم می‌کرد معادل ریالی 53 میلیارد دلار درآمد ارزی سال 90 را با نرخ بازار آزاد به خزانه واریز کند، به نوعی سقف درآمدی بودجه را به هم ریخته،عوایدی بیش از پیش‌بینی قانون بودجه را نصیب دولت کرده و می توانست عاملی برای بی‌انظیاطی مالی در دستگاه‌های دولتی باشد.



:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا احمدی گفت: معرفی زنان شهید و الگوسازی مناسب در میان نسل جوان از جمله مهم ترین اهداف برنامه های فرهنگی بسیج جامعه زنان در سال 91 است.



:: برچسب‌ها: سقوط , ژاپن , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در تاریخ 14 دی 88 «محمد اللهیاری فومنی» با پیشنهاد دکتر محسن پرویز معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، طی حکمی از سوی سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مدیرکل اداره کتاب و کتاب‌خوانی این وزارتخانه منصوب شد.

از این تاریخ الهیاری در این سمت مشغول فعالیت گسترده شده و در دوره مسئولیت خود متولی کمیته‌های نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب هم بود.



:: برچسب‌ها: درختان , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، هاجر تحریری نیک صفت در مورد استخدام نیمه وقت کارمندان زن با اشاره به قانون کار نیمه وقت و پاره وقت بانوان در کشور گفت: از زنان کارمندی که شغل تمام وقت سبب آسیب رسیدن به زندگی شخصی شان می‌شود، خواسته شده تا بدون نگرانی، برای انجام کار به صورت نیمه وقت یا پاره وقت درخواست دهند.



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، روح اله میرصانعی دبیر کل کانون با اشاره به دلایل برگزاری این گردهمایی گفت: برخی از مدیران بازار سرمایه، به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس نهم شورای اسلامی حضور یافته و قصد دارند فراکسیون بازار سرمایه را در مجلس تشکیل و ارتباط مجلس با مباحث تخصصی این بازار را تقویت کنند.



:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه امروز مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس و خانه ملت ‌در خصوص استیضاح وزیر کار پس از استعفای مرتضوی و همچنین مسئله حکمیت گفت: اگر آقای مرتضوی بر سر کار خود رفته باشد، اکنون جای این کار است که استیضاح دوباره مطرح شود اما خبرها مختلف است؛ برخی می‌گویند که آقای مرتضوی همچنان بر قول خود هست و سر کار نرفته و برخی می‌گویند که ‌سر کار رفته ‌و مشغول به کار شده است.



:: برچسب‌ها: به من , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سردار محمد رویانیان، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: سهمیه بنزین اردیبهشت ماه هم، مانند ماه‌های گذشته و بدون تغییری در میزان و قیمت واریز می‌شود.



:: برچسب‌ها: نیویورک , عشق , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمهدی صادق نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با اشاره به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت: بنده این روند نامطلوب در انتخابات را اعلام می‌کنم تا این مسئله تکرار نشود؛ بنده در طول دوران نمایندگی به کانون‌های قدرت و ثروت متکی نبوده و به کانون افتخارآمیز مردم تکیه داشتم چراکه جلب رضایت خدا را در جلب رضایت مردم می‌دانم.



:: برچسب‌ها: خورشید , عکس , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: گلی كه از الغرافه دریافت كردیم در فوتبال كم نظیر است كه این مساله از بدشانسی های پرسپولیس تلقی می شود.

وی با تمجید از عملكرد دروازه بان اهل بوسنی پرسپولیس گفت: این دروازه بان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا عملكرد خوبی داشته و گمان می برم هر دروازبان دیگری هم بود نمی توانست شوت هافبك الغرافه را مهار كند.

دنیزلی در پاسخ به این سوال كه به نظر می رسید بازیكنان پرسپولیس در دیدار امروز احساس بازی كردند، عنوان كرد: باوجود صحبت های زیادی كه انجام دادیم، بازیكنان گمان می كردند كه به راحتی حریف را شكست می دهند و در نهایت شتابزدگی باعث شد تا در میانه های میدان اشتباهات زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز بخت نخست صعود از این گروه است و می توانیم در دیدار آینده صعود خود را قطعی كنیم. اما با توجه به اینكه در گروه سختی قرار داریم از دست دادن پیروزی در ثانیه های پایانی برایم ناراحت كننده بود.

دنیزلی در پاسخ به انتقاد خبرنگارانی كه معتقد بودند وی تركیب نامناسبی را روانه میدان كرده است، گفت: تركیب هجومی را برای تیم انتخاب كردم و در نیمه دوم فرصت های خوبی داشتیم كه تبدیل به گل نشد و این تساوی نمی تواند از ارزش های ما كم كند.

وی با ابراز ناراحتی از عملرد مهاجمان پرسپولیس گفت: هرچند بههرین خط حمله لیگ قهرمانان را در اختیاز داریم اما علی كریمی، محمد نوری و ایمون زاید فرصت های زیادی برای گلزنی داشته كه آنها را از دست دادند.

سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه در دقایق پایانی اشتباهات فردی متعدد بازیكنان باعث شد تا گل مساوی را دریافت كنیم و همین مساله برایم ناراحت كننده شد.

3783



:: برچسب‌ها: مربع , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 91 در نشست خبری به تشریح آخرین مصوبات این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: کمیسیون تلفیق در ادامه رسیدگی به مواد درآمدی بودجه سال 91 تصویب کرد که سازمان امور دانشجویان بتواند 231میلیارد ریال درآمد کسب کند که این درآمد از محل خرید تعهدات آموزش رایگان و همچنین خرید تعهدات مستنکفین بود.



:: برچسب‌ها: خانواده , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان بین المللی کار ، کارگران خارجی که در رشد و رونق اقتصادی امارات نقش زیادی دارند ،  در اردوگاه های متروکه و غیربهداشتی این کشور ، به خصوص در دوبی، در شرایط سختی زندگی می کنند .

بر اساس این گزارش کارگران خارجی که عمدتا از هند ، پاکستان ، بنگلادش و نپال به امید زندگی بهتر به امارات رفته اند اعلام کردند صاحبکاران ، آنها را رها کرده ، و قادر نیستند دستمزدهای عقب افتاده خود را دریافت کنند .

کارگران خارجی شاغل در امارات افزودند  نیاز به آب آشامیدنی ، برق و پول دارند ، و به علت بی پولی قادر نیستند به کشور خود بازگردند . یک مقام آگاه در وزارت کار امارات در این باره گفت  هزاران نفر از کارگرانی که در اردوگاه زندگی می کردند به کشورشان بازگردانده شده اند و تنها یازده نفر از آنها در اردوگاه باقی مانده اند که قرار است به زودی مشغول به کار شوند .

وی افزود  برخی از کارگران خارجی که در ابتدا خواستار بازگشت به کشور خود بودند ، از این ارودگاهها فرار کرده  و در حال حاضر به طور غیرمجاز در دوبی زندگی می کنند .



:: برچسب‌ها: مکزیک , جدید , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، آزور که نسخه تحت وب و سازگار با کلود ویندوز محسوب می شود، به تازگی مجهز به خدمات رسانه ای شده که به برنامه نویسان امکان می دهد تا مجموعه ای از مولفه ها و رابط های کاربری را برای راحت تر شدن دسترسی به فایل های رسانه ای برای آن طراحی کنند.



:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار قضایی فارس دکتر حمیدرضا شهریاری رئیس مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه با اعلام این مطلب افزود: از یک و نیم سال پیش بحث ارائه خدمات قضایی به صورت الکترونیکی به شهروندان در معاونت اطلاعات و انفورماتیک قوه قضائیه کلید خورد که بر اساس آن قرار شد تا دیگر شهروندان برای گرفتن برخی از خدمات قضایی به محاکم مراجعه نکنند.



:: برچسب‌ها: شیکاگو , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از موسسه نظارتی ' Linear '، مردم ایتالیا به دنبال تشدید بحران اقتصادی و برای در امان ماندن از قیمت روزافزون بنزین، به دوچرخه سواری روی آورده اند.

این موسسه در جدیدترین امار خود، تعداد دوچرخه هایی كه هم اكنون در سراسر این كشور از شمال تا جنوب تردد می كند را 25 میلیون دستگاه گزارش كرده است.

این موسسه افزود: دوچرخه اكنون تبدیل به وسیله حمل و نقل دوست داشتنی برای شهروندان ایتالیایی جهت تردد در هرج و مرج شهرها شده است تا از قیمت بالای بنزین در امان باشند.

این در حالی است كه در ایتالیا برخلاف سایر كشورهای اروپایی، مسیرهای ویژه دوچرخه سواری بسیار كم پیش بینی شده است و دوچرخه سواران به ناچار در خیابان ها تردد می كنند كه علاوه بر خطرناك بودن ، موجب نارضایتی بسیاری از رانندگان شده است .

در سراسر ایتالیا تنها 3 هزار 227 كیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری وجود دارد.

دوچرخه سواران در ایتالیا علاوه بر خیابان های نامناسب شهری، مجبور به تحمل مسایل دیگر مانند خشم اتومبیلرانان می شوند.

وزارت راه و ترابری ایتالیا اعلام كرد كه در ماه مارس گذشته 138 هزار و 137 دستگاه خودرو نمره گذاری و به فروش رفته است .

با افزایش قیمت بنزین، بازار فروش خودروهای تولیدی نیز با ركود مواجه شده و گروه خودرو سازی فیات اعلام كرد كه در چند ماه گذشته با یك كاهش فروش بیش از 35 درصدی مواجه شده است.

در این میان هیات دولت ایتالیا، افزایش مجدد قیمت بنزین برای مقابله با شرایط اضطراری را به درخواست سازمان مقابله با بلایایی طبیعی در دستور كار قرار داده است.

هم اكنون متوسط قیمت هر لیتر بنزین در ایتالیا یك یورو و 92 سنت به فروش می رسد و در برخی از جایگاه ها نیز، قیمت ها از لیتری دو یورو فراتر رفته است.

موسسه دفاع از حقوق مصرف كنندگان ایتالیا 'Codacons' با اعلام موافقت دولت مونتی با افزایش مجدد قیمت بنزین اعلام كرد در صورت تصویب قانون برای افزایش قیمت سوخت، دارندگان خودرو مجبور می شوند سالانه 73 یورو بیشتر برای خرید سوخت هزینه كنند.

'كارلو ریئنتزی' رییس این موسسه با انتقاد از برنامه ریاضت اقتصادی دولت مونتی، گفت: تصویب یك قانون برای افزایش قیمت بنزین تدبیری احمقانه است، چرا كه قیمت سوخت هم اكنون به لیتری حدود 2 یورو رسیده و ركورد زده است.

وی گفت: افزایش قیمت بنزین می تواند تاثیرات فاجعه باری بر خرده فروشی ها در تمام بخش های مصرفی و برای خانواده ها به همراه داشته باشد؛ بنابراین ما از تمام قدرت خود برای جلوگیری از وارد شدن ضربه ای دیگر به شهروندان استفاده می كنیم.

سازمان مقابله با بلایای طبیعی اخیرا از دولت ایتالیا خواستار افزایش 5 سنت یورو برای هر لیتر بنزین جهت تامین بودجه برای مقابله با شرایط اضطراری طبیعی شده است.

افزایش بی وقفه قیمت بنزین در ایتالیا تحت تاثیر قیمت بین المللی نفت و مالیات های مستقیم و غیر مستقیم است.

افزایش فراورده های نفتی در ایتالیا با شروع جنگ ناتو علیه لیبی و قطع واردات سوخت از این كشور شروع شد و با اجرای تدابیر اقتصادی مورد نظر اتحادیه اروپا و همچنین دنباله روی ایتالیا از امریكا برای تحریم نفت ایران، شكلی روز افزون به خود گرفت.

قیمت بنزین در ایتالیا در چند ماه اخیر حدود 50 سنت یورو در هر لیتر افزایش یافته است و سازمان نظارت بر قیمت سوخت این كشور، اعلام كرده است كه افزایش قیمت فراورده های نفتی از جمله بنزین با شرایط فعلی همچنان ادامه خواهد یافت.

دولت ایتالیا از مالیات های مختلف فروش بنزین، بیش از 35 میلیارد یورو وارد خزانه های خود می كند.

افزایش هر سنت بر روی قیمت نهایی سوخت معادل 20 میلیون یورو درآمد ماهیانه برای دولت ایتالیا دارد.

اروپام ** 2171**1596



:: برچسب‌ها: خورشید , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: فردا بازی سختی را پیش رو داریم و قطعا دیدار قهرمانان ایران و قطر همچون بازی رفت دیداری جذاب و با کیفیت خواهد بود.



:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، صائب عریقات، مذاكره كننده ارشد فلسطینی گفت 'سلام فیاض' در نشست امروز (سه شنبه) در بیت المقدس شركت نخواهد كرد.

عریقات گفت، تنها وی و ماجد فرج، یكی دیگر از مقام های تشكیلات خودگردان، در این ملاقات حضور خواهند داشت.

وی دلیل لغو حضور سلام فیاض را نگفت.

همزمان با قرار ملاقات تشكیلات خودگردان با مقام های رژیم صهیونیستی، حدود سه هزار و پانصد زندانی فلسطینی در زندان های این رژیم دست به اعتصاب غذا زدند و خواستار پایان حبس های بدون محاكمه و نیز اجازه ملاقات خانواده های غزه ای با زندانیان خود شدند.

نزدیك به چهار هزار زندانی فلسطینی در زندان ها و بازداشتگاه های رژیم اشغالگر قدس هستند.

مترجمام**9163** 1506



:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش فارس به نقل از روزنامه گاردین، تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس هم به جمع منتقدین دولت ائتلافی این کشور به دلیل ارائه طرح افزایش مالیات خیریه‌ها پیوست.



:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان، گراس دوشنبه شب به بیمارستانی در منطقه سنت گیورك هامبورگ منتقل شده و تحت درمان پزشكان این بیمارستان قرار گرفته است.

روزنامه بیلد در نسخه آنلاین خود، نوشت : یكی از كاركنان این بیمارستان با تایید بستری شدن گراس 84 ساله بدلیل عارضه قلبی، از دادن هرگونه توضیحی درمورد وضعیت حال وی بدلیل ممنوعیت انتشار وضعیت خصوصی بیماران، امتناع كرد.

به گفته نزدیكان گراس، در روزهای اخیر و بدنبال اظهارات انتقادی این نویسنده مشهور آلمانی از سیاست های جنگ طلبانه اسرائیل، درخواست های متعددی برای مصاحبه با وی از سوی رسانه های مختلف داخلی و خارجی دریافت شده كه همه آنها بدلیل وضعیت نامناسب جسمی گراس، رد شدند.

از برنده جایزه نوبل ادبیات آلمان همچنین دعوت شده بود كه شب گذشته در یك برنامه پربیننده تلویزیونی و در یك مناظره از نظرات خود درمورد رژیم صهیونیستی دفاع كند كه وی بدلیل ناراحتی قلبی موفق به حضور در این برنامه نیز نشده بود.

روزنامه های بیلد و ولت در آلمان كه به بلندگوی صهونیست ها در این كشور معروف هستند در راس رسانه های تخریبی بصورت هماهنگ و برنامه ریزی شده طی روزهای اخیر حملات بی رحمانه ای را نسبت به این نویسنده مشهور آلمان كه از احترام و جایگاه اخلاقی ویژه ای در بین مردم این كشور برخوردار است، در دستور كار قرار داده بودند.

اروپام ** 2051** 1701** 3404



:: برچسب‌ها: سان , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، منابع رسمی اعلام كردند وی قرار است تلاش های دولت سوریه برای حل مسایل و پیگیری آتش بس را به اطلاع مقام های چین برساند.

سفر ولید معلم دو روزه است این در حالیست كه گروهی از ناظران سازمان ملل وارد دمشق شده اند.

دولت چین دیروز از ورود ناظران به دمشق استقبال كرد.

چین به عنوان یك عضو شورای امنیت كه قطعنامه غرب علیه سوریه را وتو كرده از تلاش های ' كوفی عنان ' فرستاده سازمان ملل در امور سوریه حمایت می كند.

' لی بائو دونگ ' سفیر چین در سازمان ملل این هفته گفت نباید اجازه داد هیچ طرفی تلاش های عنان را عقیم بگذارد.

وزیر خارجه سوریه هفته قبل نیز از روسیه دیدار كرد.

آساق ** 275 ** 2100



:: برچسب‌ها: دوچرخه , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril


:: برچسب‌ها: توکیو , برف , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()